2010年9月27日星期一

死定了 orz

9月23日

国语 1
bahagian A
什么鬼 aktiviti kejiranan = =

bahagian B 5选1
1. remaja gemar memakan makanan ringan [punca n kesan]
2. peranan ibu bapa dalam memastikan anak mengamalkan kebersihan dlm kehidupan
3. “usaha2 meningkatkan pengetahuan teknologi maklumat dan komunikasi dlm kalangan rakyat” syarahan
4. saling bekerjasama utk meningkatkan taraf hidup rakyat
5. kepengtingan perpaduan dlm kehidupan masyarakat majamuk

结果 我选了第一个 零食
我瞎掰讲什么 充饥 解闷之类的 = =

国语 2
komsas的部分 没有读
乱回答好了 = =

至于novel的部分 = =
还好有温习到一点点啦
凭着一点点的记忆 乱摆 = =

-----------------------------------------------------

9月24日

英文 1
directed writing

how to protect frm snatch thieves [informal letter]
把他给的point 全部乱接一通 = =

esai 5选1
1. 1 malaysia
2. describe a place u have visited
3. fire
4. end a story with make me realise abt love
5. facebook good or bad

很好 我选了第四 = =(超喜欢写完成故事
我写了一本书

还好我看了那本书
不然我也不知道要写什么

最好笑就是这里
我看错钟 以为结束时间是9.05am
其实是 9.50am

害我在接近9.05am的时候
赶死赶命 乱结尾 = =
最后看看清楚时间
檫掉 重写 orz

broken english一大堆

英文2
全部乱来 = =||||

--------------------------------------------------------

9月27日

肚子痛到~~~我 tak boleh tahan
本来想回家 可是没的补考
忍着肚痛 上考场 >.<

数学1(40题
阿咧 差一点点就不够时间做
蛮容易的 =w=
给的formula 都没有用到的 = =|||||

数学 2(16题
这个让我蛮无言
我只有2题不会做 O.O
就是第10 speed 和 第16 longitude的 = =

还好 longtitude在 4选1那里
不选他好了啊 = =

speed 害我不见了 6分 =皿=

虽然 觉得很容易
可是不知道考出来的成绩
会不会很烂 = =||||

没有评论:

发表评论